1 Mart 2012 Perşembe

KORO ÇALIŞMASI-1



Sevgili günlük, bugün spora başlama günümdü. Ancak, kar yağışı ve hava buz gibi olunca planlarımı birazcık bozdum. Öğlen tatilinde 2 km’lik bir küçük tur atıp işe geri döndüm.

Aslında bugünün başka bir önemi var. Koro çalışmalarım başladı. İlk ders çok heyecanlı ve keyifli geçti. Yaklaşık 20 kişilik grubumuz ve çok değerli hocalarımız sayesinde beklentilerimi aşan bir çalışma oldu.



Kanun, ud ve def’ten oluşan saz ekibi ve hocamız bizlere deneyimlerini sabırla ve sevgiyle aktardı.

İlk günkü dersimizde Bilmem Anıyor musun, Nasıl Geçti Habersiz, Menekşe Gözler Hülyalı, Benzemez Kimse Sana, Gamzedeyim Deva Bulmam, Akşam Oldu Hüzünlendim Ben, Sen Vefasız Yolcu adlı şarkıları seslendirmeye çalıştık.

Nasıl geçti bir saat anlamadım, pek sanat müziği dinlemeyen biri olarak bu türe karşı ilgim ve sevgim arttı.  

Artık her Perşembe iş çıkışı korodayım

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Koroya nerede katılmıştınız acaba? Paylaşırsanız sevinirim,

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. işyerimin düzenlediği bir aktiviteydi

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...