12 Mart 2012 Pazartesi

KORO ÇALIŞMASI-2



Şarkı söylemek bizi sardı. Nazım Hikmet gibi “Ben artık şarkı dinlemek değil şarkı söylemek istiyorum” diye bağırmak istiyorum. Ne kadar doğru bir söz. Herkese tavsiyem şarkı söyleyin. Sesim güzelmiş değilmiş ne önemi var. Önemli olan sadece şarkı söylemek.



Ben bu kora olayına bayıldım. Daha ne söyleyeyim, bu aralar yaptığım en güzel şey. Türk Sanat Müziği ile aram yok demiştim, çalıştığımız şarkıların bazılarını gerçekten hiç duymadım ancak parçaya giriş yaptıktan sonra her şey değişiyor, ağzınızdan çıkan ses kulağınıza pek bir güzel geliyor.

İkinci çalışmada, Şimdi Uzaklardasın, Yemeni Bağlamış Telli Başına, Yine Bu Yıl da Ada Sensiz İçime Sinmedi, Kimseye Etmem Şikayet Ağlarım Ben Halime, Unutturamaz Seni Hiçbir Şey Unutulsam da Ben, Ömrümüzün Son Demi Sonbahardır Artık eserlerini seslendirdik.

Bu sefer sesimiz pek bir gür çıkıyordu. Hatta içimizden bir arkadaşımız işin içine şov bile kattı. Tabi kendisine de söylediğim gibi “Senin bu hareketlerini görmek zorundamıyız”

Sanırım, bu koro seneye Eurovizyon’a gider, belki de albümümüz en çok satanlar listesinde bir numara olur J Hayal ama gerçek olamayacağını kim bilebilir ki…

Koro çalışmasının günü 8 Mart’a gelince hocalarımız bize kırmızı karanfil hediye ettiler. Bizim hocalar ve saz ekibi muhteşem, onların yanında herkesin kendine güveni geldi, bizim korodan yükselen ses bile değişti. Gelecek hafta solo yapılacak. Herkesin sesi ortaya çıkacak, merakla bekliyorumJ







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...