9 Mart 2012 Cuma

BUGÜN BİLGOŞUMUN DOĞUMGÜNÜ


Bugün benim üç numaralı yeğenimin doğum günü. Dün gibi hatırlıyorum doğduğu geceyi. Doğumhaneden hemşirenin kucağında gelmişti, kara saçlı, kırmızı yüzlü bir bebekti. Annem bir doktor titizliğinde bebeği incelemiş ve minicik bileğindeki sıyrığı görmüştü.

Canım benim o kadar çabuk büyüdü ki, şimdi boyu beni geçti, (doğrusu uzun zaman oldu beni geçeli) yanında teyzesi gibi durmuyorum J

Onda en sevdiğim özelliği 13 yaşında olmasına karşın hala bebek gibi, özellikle yüzündeki mimiklere bayılıyorum, tiyatrocu bir tarafı var. Konuşması, ablasına akıl verişi, pozitif bakışı, heyecanı, neşesi beni mutlu ediyor. Kıvırcık saçlarıyla gizlediği iPod’unun kulaklığı artık onun bir parçası olmuş durumda.

Çok küçükken, daha okula bile başlamamışken “internette sörf yapıyorum” diyordu. Adam olacak çocuk o zamandan belli oluyor. İngilizceyi internetten söktü, ablası da dahil olmak üzere hepimize bu konuda ahkam kesiyor. Bir gün bana gelip “Teyze herkes internette çok vakit geçirdiğim için beni eleştiriyor ama ben İngilizce öğreniyorum” demişti. Tam bir İngilizce-Türkçe sözlük gibi, sorun söylesin.

Sadece sözlük gibi de değil, artık cümlelerle de arası iyi. Sanırım Ailemizin dil konusundaki en yetenekli insanı kendisi.

Onu anlatmak için bu cümleler az bile, en sevdiğim 5 yeğenimden biri, daha ne olsunJ

Umarım, hayat sana hep güzellikler, neşe ve talih getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...